Hummingbird-czyli wygoda wyszukiwania w Google

 

Koliber czyli najmłodsze dziecko ze stajni Google- algorytm przyjazny użytkownikom?

 Rozbudowane zapytania  były do czasu prawdziwym koszmarem użytkowników przeglądarki   Google. Do tego stopnia że wielki koncern w ciszy rozpoczął pracę nad nowym rozwiązaniem.
 Co miało być jego cechą przewodnią?
 Zdecydowanie bardziej przyjazne nastawienie do języka naturalnego używanego przez korzystających z sieci.
 Krótko mówiąc Google idzie z duchem czasu i bierze pod uwagę iż wielu użytkowników wykorzystuje opcje wyszukiwania głosowego. Czyli zaczynie się liczyć kontekst i konwersja w pierwszej kolejności. 
Bez wątpienia zyskają na tym dwa narzędzia Google jak Touchless Control jak dotąd znane z smartfonu Moto X oraz samo Google Glass.
 Czy jednak oznacza to że nie trzeba już myśleć o słynnym PR?
Zdecydowanie przeciwnie-pamiętajcie im więcej na waszych stronach treści odpowiadającej zapytaniom zadawanym przez użytkowników, im więcej Wasze strony będą cytowane przez inne witryny jako odpowiedź na zapytanie tym lepszy wskaźnik.
To natychmiast przełoży się na pozycje w rankingu.
Także bądźcie na bieżąco ale nie zapominajcie o podstawach.

Brak komentarzy: